דילוג לתוכן הראשי

קידוחים אפוקיים מאפשרים לבצע עבודות לתשתית רחבה

בפרויקטים רבים בהם מעורבת תשתית מורכבת אחת הבחירות הטובות ביותר זה עבודה עם קידוחים אופקיים. ישנם יתרונות רבים לקידוחים אופקיים בכל הנוגע לעבודות עם תשית מורכבת.
natural-gas-863239_640

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

קידוחים אופקיים בקרקע חולית וקרקע סלעית - מהו ההבדל? / קידוחי גז

בתכנון פרויקט של עבודות תשתית ובנייה חייב להיות בדיקה קפדנית של תוואי השטח בו רוצים לבצע את הקידוח, לבדוק את תנאיו ולאפיין את סוג הקרקע ובעזרת זה יוכלו חברות קידוחים מקצועיות להתאים את הציוד הנדרש לביצוע הפרויקט. יש להדגיש כי ישנם הבדלים רבים בין קידוחים אופקיים בקרקע סלעית ובין קידוחים אופקיים בקרקע חולית. מהם ההבדלים בין הקידוחים? בקרו באתר של שער קידוחים קידוחי גז למידע נוסף

קידוחים אופקיים - נזק לכבלים: מה המשמעות?

עבודת הקידוח והתשתיות היא עבודה לא פשוטה אשר דורשת תכנון רב, הכרת השטח והתאמת הציוד הנכון למשימה. זאת נעשה גם כדי לחסוך זמן יקר וכסף למבקשי העבודה וגם על מנת לא להזיק לשטח הקיים. כידוע, מתחת לאדמה קיימות תשתיות של כבלים, צנרת וחשמל אשר מאפשרים את הקיום של האדם המודרני. בעבודות קידוח יש חשיבות רבה לשמור על תשתיות אלו ולא לפגוע בהן במהלך העבודה. לכתבה המלאה לחצו ק ידוחים אופקיים חברת ש.ע.ר קידוח ותשתיות קיימת כבר שנים רבות ולבעלי החברה ניסיון רב בקידוחים אופקיים.

התאמת קידוחים אופקיים לקרקע סלעית

קידוחים מהווים חלק בלתי נפרד מעבודות התשתית והבנייה השונות. גם כאשר ברור שיש צורך בעבודת קידוחים אופקיים, צריך להיכנס לעובי הקורה ולראות מהי בדיוק השיטה האידאלית – בין השאר תוך התחשבות במאפייני הקרקע.